AZALPENA
Zamagailua 163 milioi dolarreko inbertsiodun proiektuaren azken elementua da. Hizpide dugun zamagailua ez ezik, kaia, sarbide-zubia eta 3,5 km-ko uhal garraiatzailea ere eraiki ziren. Azpiegitura horrek 2 mila tona mineral kontzentratu heze baino gehiago garraiatzen ditu orduko. Hau da, aurreko garraio-ahalmena baino bost aldiz handiagoa da. Zamagailu horri esker, itsasontziek itxaron beharreko denbora zortzi egunetik ordu batzuetara murriztu da.
LANEN IRISMENA
- Ekipamendu elektrikoak fabrikatzea.
- Gela elektrikoa aurretiaz jartzea.
- PLC programatzea.
- Kontrolerako eta artapenerako Scada.
- Instalazioan bertan abian jartzea.
DATU TEKNIKOAK
- MT hargunea, 10 Kv.
- Transformadore trifasiko lehorra – ABB – 10 Kv / 460 V 60 Hz – 630 KVA.
- Motor nagusiei Multidrive ABB berriztailearen bidez eragitea, 460 V; 60 Hz.
- Jasoketa; 150 KW; (ALDAGAILUDUN HARROKETA) 460 V; 60 Hz; 1200 rpm; 3P.
- Uhalaren translazioa; 15 KW; (ALDAGAILUDUN HARROKETA) 460 V; 60 Hz; 1200 rpm; 3P.
- Translazioa: 12 u.d x 7.5 KW; (ALDAGAILUDUN HARROKETA) 460 V; 60 Hz; 1800 rpm; 3P.
- Pitaren jasoketa; 11 Kw; (ZUZENEKO HARROKETA) 460 V; 60 Hz;1800 rpm; 3P.
- PLC Siemens 300 kontrola.
- Scada WinCC malgua.
- OPCdun portu-sistema bidezko komunikazioa.